Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

Nude make-up

Heey,

Eerste wat ik wil zeggen is sorry dat ik gisteren geen artikel plaatste. Dat kwam voornamelijk omdat ik het te druk had.  Ik probeer elke dag minstens 1 artikel te zetten, maar soms lukt dat even niet.


Bij nude kleuren gebruik je lichte kleuren.
Concealer en foundation


Waar heb je allemaal donkere, rode plekken? Bedek dat dan met concealer, ik gebruik het vaak onder mijn ogen. Wat ook een handig trucje is om geen wallen of donkere plekkjes onder je ogen te krijgen is Cucumber pads te maken. Zie dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=BD9TAfFEp9A
Breng daarna een lichte vloeibare foundation aan.

Oogschaduw


Ga voor neutrale kleurtjes zoals:  bruin, roze, of grijs getint.
Breng de oogschaduw aan op je ooglid en blend het uit tot de arcadeboog.

Mascara


Kies je favoriete mascara uit. Het liefst zo weinig opdoen want, dat maakt het juist mooi nude.

Lipgloss


Ga voor lipglossjes die geen kleur hebben. Je kan ook lippenbalsems gebruiken!

Blush


Neem een licht roze of perzik kleurige blush. En breng het aan op je appeltjes :) zo noem ik het haha.

Poeder


Gebruik dan tot slot wat poeder. Dat zorgt voor een finishing touch. Kies wel een goede poeder uit die je make-up lekker lang kan laten zitten.
Bij kim kan je het ook heel goed zien hoe zij een nude make-up look geeft gedaan, echt prachtig!!

Ik hoop dat je het interessant vond!

Xx 




1 opmerking: