Pagina's

zondag 26 februari 2012

Nail art tutorial

Heeeey,

Ik vond het best wel leuk om een nail art tutorial te maken met behulp van foto's.


Ga eerst je nagels vijlen.
Ik gebruik essence studio nails vijl.
Het vijl is erg handig. Het heeft namelijk 2 kanten.
1 kant voor om je nagels zacht te maken, en 1 kant om het te vijlen.





Zo zien me nagels eruit nadat ik ze heb gevijld.






Dan ga ik met deze strawberry nail butter (zo noem ik het even)
insmeren op me nagelriemen. Het verzorgt mijn nagelriemen en maakt tegelijkertijd mijn nagels zacht.




Insmeren maar!!





Ik ga uit deze kleuren 3 uitkiezen.





Als je de artikel van hoe krijg je mooie handen hebt gelezen dan heb je vast en zeker gezien dat ik het over nagellak remover had zonder aceton.
Aceton kan namelijk je nagels beschadigen en dat wil je niet.
In deze nagellak remover zit geen aceton in. Het is te koop bij de D.I.O.


ik ga deze schattige gele kleur gebruiken van essence.






Dit is nummer 51 Mellow Yellow. Als de foto's te klein zijn dan hoef je er gewoon op te klikken en dan zie je het veel groter ;)




Dit is een romige licht/donkere rode kleur.
Dit had ik van iemand gekregen.




Dit is voor een nail art. Het is een oranje/ roze kleur.
Ik heb ook de nagellak versie hiervan.





Ga met de nagellak kleur een schuine streep maken. En lak dat.
En doe dit bij iedere nagel.











Pak dan een dotting tool, Om stipjes op je nagels te zetten.










Ik gebruik hiervoor de gele nagellak kleur.











Je maakt dan 3 streepjes op je nagels boven de gele rondjes.







Ten slot pak je een top coat. En tadaaa het is een schattige nail art geworden.

Haha het is best wel dramatisch lang geworden dit artikel. Ik ga voortaan voor een nail art tutorial een filmpje opnemen. Nou dit was het bedankt voor het lezen!

Xx



2 opmerkingen: