Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Ooglook tutorial













Heey,


Ik laat zien hoe je deze look kan maken in paar stappen.



Je hebt eerst een palette nodig met allerlei soorten felle kleuren!

Ik gebruik deze dit is een 6 kleurige palette.
Er staat geen naam op, ik kreeg namelijk 4 soorten 6 kleurige palettes zonder naam erop. Ik ga de 2de van de bovenste rij gebruiken + de 3de van de bovenste rij + de 1ste van de onderste rij. Een beetje ingewikkeld maar ik het laat het je wel zien.




Deze kleur is erg mooi. Het is turquoise met wat glitters erin.
Het pigment is erg goed. Je kan het gewoon gemakkelijk aanbrengen met een sponsaplicator.


















Sorry voor het wazige foto, het komt omdat ik de foto heb verkleind. Je brengt het kleur aan op je ooglid.







Als je dat hebt gedaan dan breng je het donker groene op je ogen aan. En dat doe je als volgt.
Je gaat een soort van C maken op je arcadeboog maken (zie paarse kleur) . Je kan het op de tekening die ik heb gemaakt ook zien. Haha sorry als ik het niet zo goed heb getekend. Je vervaagt het dan ook wat.
















Je ziet het een klein beetje dat het donkerder is en vervaagd is. Het is best wel moeilijk om te vervagen met een sponsapplicator dus je kan dan gewoon een andere kwast gebruiken om te blenden. Of je kan je vingers gebruiken. ^.^
















Nu breng je een lichtere kleur aan op je ooghoek.














En tot slot ben je klaar. Het is een mooi uitgaans look! Ik ben niet echt zo perfect hierin maar dit is best wel aardig gelukt. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad!

Xx


3 opmerkingen: