Pagina's

woensdag 25 juli 2012

TCA 2012 looks

 
Zondag avond kwam de TCA (teen choice awards)
Je kon het niet hier op de Nederlandse zender bekijken, dat is natuurlijk jammer.
Maar als jullie benieuwd zijn dan kunnen jullie via deze link het bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=To-MEC52ipo  
Ik zag heel veel mooie outfits en make-up looks en dit zijn er paar:






Lea Michele had een mooie zilver kleurige jurk met patronen erin aan.
De schoenen had ze gematcht met haar jurk!













































Haar make-up heeft ze lekker basic gedaan. Mascara, lipgloss en een beetje blush.

Taylor Swift had een classy witte jurk aan, het ontwerp vond ik wel leuk bedacht :)


Ik vind haar make-up erg mooi gedaan! Ze heeft nude en koraal kleur
erg veel gebruikt, zelfs heeft ze een licht roze oorbel in!



Ariana Grande heeft altijd zulke schattige jurkjes aan, ik weet niet of het hamburgers of macarons zijn die op haar jurkje staat, jullie?


En ook zij heeft gekozen voor een natural look. Het lijkt mij zo dat bijna iedereen dat heeft, grappig!
Maar in ieder geval ze ziet er wel schattig uit ^-^

Demi Lovato was de presentatrice van de TCA. De jurk zag er erg wild uit, en dat maakte het juist ook zo mooi.


De ooglook van Demi vond ik echt super mooi, eindelijk wat make-up op de ogen haha.
Ze koos voor haar lippen een subtiele nude kleur.





En dan de laatste Selena Gomez. Ik vond haar jurk erg sportief en schattig uitzien. Ik vond alleen wel dat ze andere hakken kon dragen.


Haar make-up look past gewoon goed bij haar, en de lipgloss kleur vind ik erg mooi zacht roze.

Als jullie meer willen weten over de TCA 2012 dan kunnen jullie gewoon op de website zelf bekijken :)
http://teenchoiceawards.com/

Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten