Pagina's

maandag 30 juli 2012

Nail swatches: Action nagellak

Tumblr_m7yt6xg60n1r2irg0o1_500_large_large

Ik denk dat ik dit wel vaker ga doen. Ik vind het zelf altijd heel erg leuk om me nagels te lakken of een mooie nail art te maken. Ik heb voor vandaag paar nail swatches.



Ik had laatst nagellakjes gekocht bij de Action om te kijken of de lakjes ook goed waren. Dus ik heb alle 5 die in die set zaten geswatcht.












Als het goed is zijn ze nu nog steeds te koop. Ik vond het best wel mooie kleuren toen ik ze zag staan.
Sorry voor de onduidelijke swatches, ik ben niet echt zo goed in lakken ^-^












De groene lakt best wel fijn, het dekt in 2 laagjes.













Ja, en nu de gele...ik probeerde nog heel erg mooi te lakken, maar het lukte me echt niet.
Het is te stroperig en als je het lakt dan zie je allemaal strepen. Ik vind de gele van allemaal het minst mooi.
Ik heb zelfs 4 laagjes gedaan maar het ziet er nog steeds niet mooi uit :(







Ik vind de blauw erg mooi, het lakt erg fijn net zoals de groene in 2 laagjes.












Ik heb de roze het meest gebruikt dan die andere kleuren. Nu is die ook bijna op, en lakt die niet meer zo mooi als eerst.













De paarse vind ik het mooist van de 5. Het lakt in 2 laagjes super goed. En er zitten ook kleine glittertjes erin die je in de foto niet zo goed kan zien.

Voordelen:

* Je hoeft niet zo lang te wachten tot het opdroogt op je nagels.
*Goedkoop (ik denk namelijk ergens in de 1 euro)

Nadelen:

*te stroperig

Je kan ook zien dat het enigste wat niet goed aan de nagellak is dat die te stroperig is. Het hangt natuurlijk van ieder persoon af of die dat fijn of niet fijn vind.


Als jullie swatches erg leuk vinden dan kan ik ook meer gaan maken!
Schrijf maar in de comments wat jullie ervan vonden.

Haha ik zie nu pas dat ik 1 nagellak van de set ben vergeten om erbij te zetten (oeps)

Dat is namelijk de oranje kleur hihi sorry ^.^

2 opmerkingen:

  1. De gele vind ik maar niets, maar de rest valt reuze mee!
    'k Ben gisteren voor de eerste keer in Action gaan shoppen en heb veel te veel mee! Hopelijk niet allemaal brol ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee deze heb ik ook, maar heb ze nog niet gebruikt eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen