Pagina's

zondag 18 maart 2012

Shoplog


 
Vandaag heb ik een shoplog voor jullie, het is niet zoveel.
Dit heb ik allemaal gekocht:

Ik heb een nagellakremover gekocht van de kruidvat voor €0,89 cent. Mijn
nagellakremover was al op dus het was tijd om weer een nieuwe te kopen.
Dit is een handgel, het maakt je handen schoon en  haalt alle bacteriën weg.
Je hoeft geen water te gebruiken. Ik heb het gebruikt en het is erg fijn, het kost maar  €0,99 cent.

Nieuwe nagellak van essence heb ik ook gekocht, 2 in 1. 
Ik denk dat je de 3e kleur zelf moet creëren. het kost €2,49
Dit zorgt voor je nagels om wat op te voeden. Ik heb het gebruikt en het werkt best wel goed.
Zo ziet het eruit op me nagels als ik die nagelsstift gebruik.
Dit is ook te koop bij de kruidvat voor €2,49

Ik vond dit heel erg schattig uitzien, het is een donker roze haarklem met glinsterende steentjes erop. Dit heb ik eigenlijk gekregen dus dit telde niet echt mee.
Dit is echt super groot voor een haarklem, ik zou dit niet echt overdag dragen. Als ik bijvoorbeeld naar een feestje ga. Dit heb ik ook gekregen van iemand. De 2 haarklemmen komen uit Iran.

Dit was het, de kruidvat producten zijn erg goedkoop en de 2 haarklemmen kan je jammer genoeg niet hier in Nederland kopen.
Bedankt voor het lezen!

Xx Hanna 







1 opmerking: