Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

Nail swatches, mededeling!!

Pretty-nails_large

Heey, 

Ik ben volop bezig geweest met me nagels te lakken! Komende dagen ga ik paar leuke swatches laten zien.
Hier komen er nu 4!


Dit is echt een schattig kleur roze voor in de lente/zomer.
Het past bij elke outfit die je draagt!



Ik hou van dit kleur. Dit is echt een oranje/koraal kleurtje dat precies past bij dit seizoen en volgende seizoen!


Dit is een vampy rode kleur, ik vind hem opzicht wel mooi, maar ik draag niet altijd van die donker rode kleurtjes.
Dus voor mij niet echt een leuk kleurtje. Misschien als je 1 laagje maar doet.



Alweer een leuke roze kleurtje. Deze nagellak kleur is ook mooi het heeft goude shimmery glitters.
Het nadeel is dat de kleur meteen eraf gaat. Dus na 1 dag is het al weer af van je nagels. Dat is dan wel jammer..


Mededeling:

Ik heb al bijna een week lang geen artikel gepost, en dat komt doordat ik het erg druk heb met school.
Dus ik kan niet meer zoals toen elke dag iets posten. Dat gaat me echt niet lukken. Dus ik hou het bij 2 artikels of msischien wel 3 per week. Sorry maar het kan niet anders, hopelijk begrijpen jullie mij.

Bedankt voor het lezen!

Xx Hanna













2 opmerkingen: