Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Fashion, outfits.

Heey,

Www.Minusey.Com Dress, Www.Minusey.Com Purse, Topshop Glitter Booties

Na een lange tijd ga ik weer wat posten. Hou jij ook zoveel van de fashion? Ik wel, ik vind het vooral leuk om nieuwe combinaties te maken met kleren. Klik maar op meer lezen, om super leuke outfits te zien.
Storets Jacket, Storets Skirt, Urban Outfitters Shoes

Clothes Off Shorts, Primaluxe Manila Necklace, Sm Accessories Wooden Necklace, Primaluxe Manila Heels
Wat een leuke felle kleur hakken!! Die ketting past erg mooi bij die witte blouse.



Romwe Peacock Printed Leggings, All Dolled Up Leather Jacket, Romwe Pink Button Down, Parisian  Fringe Bag, Boohoo Plum Heels
Ik vind die jacket erg stoer, en die legging wauw zo lekker kleurrijk!!


Over kleurrijk gesproken, deze outfit viel me meteen op, super leuk voor in de zomer en stijlvol!
Alleen de hakken mochten van mij best wel een kleurtje hebben.


























2141152_img_3
Wat vind ik deze outfit lekker comfortabel uitzien. De hakken en de broek matchen met elkaar. Like it!  

Ziet er classy, schattig uit. Lekker voor in de zomer om aan te trekken.
Er zijn nog veel meer outfits:




2142168_%d0%bc%d0%be%d1%80%d0%b511-6343

One Teaspoon Shorts


Skirt, Bracelets, Mango Boots

Zara Boy Shirt, H&M Blazer, J.Crew Jeans

Fashion Dime Muscle Tee, Prism Shop Gold Tiger Bangle, Topshop Suede

Barbe A Papa Animal Printed Cardigan, Barbe A Papa Ponti Mini Skirt, Louis Vuitton Leather Bag

2140886_img_5208-3

Wat voor kleren draag jij, en welke match jij vaak met elkaar? Laat het me weten bij de comments!

Xx Hanna



2 opmerkingen: