Pagina's

zondag 11 maart 2012

What to do: on a sunny day?


Tumblr_lxrvodml2j1r6m2yco1_500_large_large
Heey,
Ik ga voortaan op elke zondag een what to do plaatsen, het lijkt me namelijk erg handig. 
Het is vandaag super mooi weer, maar wat kan je doen in dit mooie weer??















 Ga met je vrienden afspreken, het is erg gezellig en je hebt samen veel lol. Dan in je eentje thuis te zitten, in dit mooie weer.  

















Tumblr_lzazsp3tzt1qf6y8ao1_500_large
Ga lekker wandelen, of ga zitten in een park. Doe wat jij leuk vind als je naar een park gaat. 
Tumblr_m0o4w9cegf1r1n308o1_500_large
Wat ook leuk is om te doen is zwemmen in het strand of in het zwembad. Je krijgt dan meteen een heerlijk gevoel als je in het water duikt. 


















Neem een massage voor je gezicht, of doe je favoriete gezichtsmasker op. Je huid heeft dan meteen een heerlijke opfrissertje gehad! 



Geniet van je zondag!









4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! hele leuke plaatjes ook :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor! alleen zwemmen in het strand lijkt me moeilijk gaan :P haha jammer dat het strand zo ver weg is voor mij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. handig hoor! ik verveel me namelijk heel vaak ;p

    BeantwoordenVerwijderen