Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

Sephora & Maybelline













Paar producten die ik heb ga ik reviewen. Sephora en Maybelline zijn wel een bekend merk!



Toen ik in de zomer in Frankrijk was ging ik langs de Sephora. Ik zag hele leuke dingen vooral het make-up!
Dus ik heb gewoon 2 producten gepakt, en de kassa vrouw die verpakte het in een mooi tasje en deed nog een gratis proefmonstertje in. Blij verliet ik het winkeltje! 
Maar nu even over de producten haha. Ik heb een blush gekocht in een heel mooie pinky glitter kleur. 
Het zit in eerste substantie heel kleurrijk uit.
 Er staat geen naam op de lipgloss, die stond op de verpakking maar die had ik al weggegooit dus best wel stom van mij.
 Op me handen ziet het er zo uit.




















Als je het met je vinger uitveegt dan ziet het er zo uit.












En op me lippen zo, in het echt zie je hele mooie paarse glitters!!








En nu de Sephora blush, ik vind het een mooie kleur alleen niet toepasselijk om overdag op te doen.
Ik zou het opdoen als ik naar een feestje ga.










Je ziet al de glitters meteen, er stond geen naam op jammer....










Het pigment op je wangen is erg goed, hier heb ik het op me handen gezet. Haha hier zie je de glitters weer :) 










 En dan nu over Maybelline New York.
Het is een True-to-skin-perfecting powder (poeder)
Ik zag dit in de Sale staan en toen dacht ik waarom zou ik het dan niet kopen?!  Ik vind het een mooie finishing touch poeder, als die op is dan zou ik hem graag weer willen kopen!






Haha je ziet al dat ik het een beetje opgemaakt heb (: 


Het heeft ook een spiegel bij dus het is handig om het ergens mee te nemen. Het is nummer 42 Dark Beige. 








De sephora blush en lipgloss kosten denk ik ongeveer €10,50 per stuk. En is te koop bij alle Sephora winkels.  Ik weet niet hoeveel de Maybelline powder kost dus sorry daarvoor, dit is te koop bij drogisterij's.
Bedankt voor het Lezen!!


Xx







4 opmerkingen: