Pagina's

zondag 4 maart 2012

Movies at the moment..

Tumblr_m0bhrrawyl1qi1c55o1_500_large

Het leek mij leuk om 1x in de 2 weken op een zondag een movies at the moment te houden.
Wat houd dat in? Ik ga dan over de films die ik heb gezien iets schrijven.
Ik ga dan mijn mening geven en een cijfer.



Ik kijk best wel heel veel soorten films; familie, horror/thriller, komedie, romantiek enzovoort...
Sommige films zijn misschien in 2009 gemaakt of 2010 gemaakt maar daarover ga ik dan ook reviewen.


Orphan   horror/thriller




Het stel Kate en John heeft recentelijk hun baby verloren en adopteert het negen jarige meisje Esther.
Ze blijkt echter niet zo onschuldig als ze aanvankelijk lijkt. Bij thuiskomst vinden er namelijk vreemde gebeurtenissen plaats. Kate probeert haar gezin te beschermen maar wie is Esther???


Mijn mening:
Ik vind het een spannende film, je verwacht namelijk niet alles bij een horror/thriller film. Wel dat er iemand word vermoord maar niet het hele mysterie. En dat vond ik wel leuk aan deze film.


IMDb cijfer:  7.0
Mijn cijfer: 7.5


Monte Carlo    Romantiek/komedie






Na het behalen van haar middelbare school diploma besluiten Grace (Selena Gomez) en haar beste vriendin Emma (Katie Cassidy)  om eindelijk hun droomreis te gaan maken naar Parijs.Ze worden helaas op hun trip vergezeld door de bekrompen stiefzuster van Grace, Meg (Leighton Meester). Aangekomen in Parijs besluit het drietal de suffe tour met bezienswaardigheden even te ontvluchten en onder te duiken in de lobby van een 5-sterren hotel. Grace wordt hier echter per ongeluk aangezien voor een verwende Britse socialite. Voordat de drie meiden de kans krijgen om hun ware identiteit te onthullen, raken ze verzeild in een wervelwind van paparazzi, privĂ©-vliegtuigen, haute couture kleding, sprookjesachtige romances en een vakantie in Monte Carlo, die ze nooit meer zullen vergeten.




Mijn mening:  


Een leuke film, met hier en daar wat humor. Ik zou het nog een keer willen zien.  :)




IMDb cijfer: 5.3
Mijn cijfer:  8.0   ik snap eigenlijk niet waarom het zo'n slecht cijfer heeft het is een erg leuke film voor het hele gezin.




Razend           Nederlandse film



Sven  wil regisseur worden en is al volop bezig met filmen. Hij filmt vooral zijn vrienden die aan free running doen en zet de filmpjes dan op Youtube. Hij vraagt Roosmarijn om mee te werken aan zijn eerste speelfilm.  Zij mag echter niet te weten komen dat hij thuis regelmatig een pak rammel krijgt. Het lukt hem zijn blauwe plekken voor iedereen verborgen te houden totdat hij er op een dag zo slecht aan toe is dat hij bij zijn oma onderduikt. Daardoor mist hij zijn verjaardag. Roosmarijn denkt dat hij haar niet meer leuk vindt en ook zijn vrienden zijn boos op hem. Hij besluit om voor eens en voor altijd met zijn vader af te rekenen, totdat hij ontdekt waarom zijn vader hem slaat.


Mijn mening: 
Leuk film, maar het was een beetje voorspelbaar. 


IMDb cijfer: 4.8
Mijn cijfer:  7.0


Dit was het dan, zoals ik al in het begin zei ik doe dit op elke zondag 1x in de 2 weken.
Bedankt voor het lezen en kijken :)


Xx

1 opmerking: