Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Grammy Award 2012

Adele won wel zes grammy awards. En had toen wel een record gehaald!
Ik laat paar looks zien van die avond.


Adele had een lange zwarte jurk met patronen aan. Ook zaten er allemaal glitters op die jurk.
Ik vind dat lichtere kleuren bij haar meer passen. Maar vaak zie je dat ze donkere kleuren draagt dus ook in dit geval heeft ze voor een zwarte jurk gekozen.


En wauw wat is haar make-up mooi gedaan!! Die rode lipstick staat haar goed!
Haar ooglook is lekker origineel en prachtig.


 
Taylor Swift was ook aanwezig bij de Grammy's.
En ik kan maar weinig zeggen want, wat een mooie jurk had ze aan.
Een mooie shimmery gold kleur. 


Qua look vind ik het niet zó spectaculair.
Er mocht van mij wel wat meer make-up op.


En daar is onze Katy Perry in het blauw!
ik vind het jurk echt passen bij haar. Ze staat er ook heel enthousiast bij.


Ze ging voor een smokey eyelook. Haar lipkleur is een mooie lila kleur en, haar oorbellen passen perfect bij haar jurk.
Grammys

Rihanna had een jurk van Giorgio Armani aan. Normaal draagt ze van die kleurrijke kleuren, maar niet voor deze grammy.
  
En Rihanna ging ook voor een basic look. Een lipglosje, wat blush en oogpotlood.
Het staat haar wel mooi.

Grammys

En dan de laatste Nicki Minaj. Haha ik moest lachen van haar jurk. Het lijkt wat op roodkapje.
Ik vond het echt grappig!!


Nicki had zichzelf echt als een pop gemaakt. Zij heeft ook niet zoveel make-up op maar ik denk dat ze meer ging voor haar jurk. 

Bedankt voor het lezen!

Xx   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten